Det finns inga artiklar i denna kategori. Om det finns underkategorier på den här sidan kan de innehålla artiklar.

Underkategorier

Medlemmarnas egna tester av flugfiskeutrustning under riktiga förhållanden.

Inspiration för de uppfinningsrika och händiga. Det finns oanade möjligheter!

Vad skall man ha dessa träbitar till? Vi har lite idéér... Redskapshandeln svämmas numera över med jerkbaits i alla möjliga former, färger och storlekar. Under denna sektion samlar vi "Do-It-Yourself" artiklar kring hur man använder dessa annars så vulgära beten. Man kan finna billiga jerkbaits i REA-lådor hos dom flesta handlarna nu för tiden.

Recensioner av fiskerelaterade böcker. Att njuta av i hängmattan?

Det produceras numera en hel del fiskefilmer, och trenden är klart åt att många av dessa håller mycket högre klass nu än var fallet för tiotalet år sen och att teman för filmerna är mycket mer varierade. Vissa av dessa filmer har visats för klubbens medlemmar i samband med våra välbesökta filmaftnar de senaste åren.

Flugmönster för gädda, öring och andra fiskar. Bindbeskrivningar och material

Klubbmedlemmarnas egna tester av spinnfiskeutrustning under verkliga förhållanden.

Klubbmedlemmarnas egna tester av accessoarer under verkliga förhållanden och som är av stor vikt för kustfiskaren.

Fotografering och filmning är en stor del under våra utflykter och resor. Här finns tester av den utrustning vi använder.

Diverse tester av allt möjligt mellan himmel och jord.